dag 4 op naar Ford Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Ruud Rooij - WaarBenJij.nu dag 4 op naar Ford Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Ruud Rooij - WaarBenJij.nu

dag 4 op naar Ford Myers

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Ruud

06 Juni 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers

De dag is vroeg begonnen, om 7 uur op inpakken, ontbijten en opweg. De lange weg terug en de vele bruggen weer over. De volgende grote weg weer een rechte lange weg, uiteindelijk komen we bij het "Everglades national Park" aan. Boottocht over het moeras hopend krokodillen te zien. Jawel 3 in levende lijve. Na een half uur waren we weer terug, door naar de krokodillenshow, nou ja 10 minuten later stonden weer buiten. Dan het leukste van de hele middag, een baby krokodil vast houden, nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen. Grappig net een leren handschoen, zacht niet warm, even lief in elkaars ogen gekeken toen was het afscheid daar. Lunchen en weer opweg. Rond 17.00 uur komen we bij het hotel aan. Inchecken even benen omhoog, en een wandeling naar een winkel centrum. Nou ja bijna alles gesloten dus lekker broodje bij de "Subway" en nog even de "pharmacy" in voor blaren pleisters, maar het bljkt een kleine supermarkt te zijn. Grote platic fles water, en je raad het nooit, de rolmaat met inch maten voor Sven gevonden. Dus die boodschap kan van het lijstje. Terug in het hotel, op naar het strand, prachtig wit zand, en een romantische zonsondergang. Nog even een drankje op het terras. Nu schoon gewassen lekker niets meer doen. Tot morgen. Dan de reis naar Orlando.