dag 8 Ford Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Ruud Rooij - WaarBenJij.nu dag 8 Ford Lauderdale - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Ruud Rooij - WaarBenJij.nu

dag 8 Ford Lauderdale

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Ruud

10 Juni 2014 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Na het ontbijt, even naar de winkel toch een kleine koffer kopen. Inpakken en op weg naar Ford Lauderdale, onze laatste stop van ons Amerika avontuur. Een autorit van 4 uur, inclusief een luch onderweg. Gek om op de snelweg links uit te voegen voor een rust moment. Aangekomen bij het hotel, even de benen strekken, aan de overkant de oceaan. Even een verfrissing, ijsje en een smoothie. Terug langs de haven, er liggen mooie zeiljachten en motorboten en grote jachten. Terug in het hotel even dippen in het zwembad, erg verfrissend was het niet, het water is warm. Dan maar even onder de koude douche en op een luie stoel mijn boek uitlezen. Omkleden en eten. Nog even een wandelingetje langs het strand, pootje baden, het water is warm. Lekker douchen het zout en het zand afspoelen. Nog even niets doen en dan proberen te slapen. Morgen vliegen we eerst naar Frankfurt, overstappen naar Schiphol, om woensdag ochtend te landen. Tot gauw dikke knuffel Ruud en Diana